Omlaag | Laatste berichten Andere geschiedenis

From: Arjan / 21:58:26 Thu 30 Nov 2006

In deze tijden van polarisatie kunnen grapjes heel verkeerd worden opgevat..

In elk geval is de motie aangenomen :) (geen grapje)

From: Kees / 21:49:34 Thu 30 Nov 2006

Nounounou, 't was maar een grapje hoor...

From: Arjan / 20:08:01 Thu 30 Nov 2006

Wat loop je nou te blaten, domme dikke Kees?

D66 heeft al een tijd in haar programma staan om de uit de hand gelopen War On Drugs te heroverwegen (EN TERECHT!) en kleine hoeveelheden coke voor eigen gebruik zijn niet strafbaar..

From: Kees / 19:50:10 Thu 30 Nov 2006

De stemmen van D66 zijn gemanipuleerd en mogen eigenlijk niet meegerekend worden...

From: Arjan / 17:41:28 Thu 30 Nov 2006

Ach ja dat goeie ouwe LINKSE BLOK van 76 zetels :)

From: robbert / 17:27:22 Thu 30 Nov 2006

:-D)

From: robbert / 17:27:15 Thu 30 Nov 2006

Meerderheid voor generaal pardon


DEN HAAG (ANP) - PvdA-fractievoorzitter Wouter Bos heeft steun van een Kamermeerderheid voor een motie waarin wordt aangedrongen op een generaal pardon voor asielzoekers die onder een oude regeling vallen. In afwachting van beleid van een nieuwe regering zouden deze mensen niet uitgezet mogen worden.

Hij kreeg felle kritiek van CDA, VVD, Partij voor de Vrijheid en SGP. Deze partijen vrezen dat ons land de deur openzet voor tal van asielzoekers. Volgens Bos gaat het om een beperkte groep.

De motie kan in de Kamer rekenen op een meerderheid van 76 zetels. Behalve de PvdA staan SP, GroenLinks, ChristenUnie, D66 en de Partij voor de Dieren er achter.

From: robbert / 17:00:35 Thu 30 Nov 2006

heb vandaag apocalypto gezien, van mel gibson, over maya-offerandes.. vandaar :)

tis allemaal vrij... plastisch gefilmd. zeg maar.

bah

From: robbert / 17:00:07 Thu 30 Nov 2006

hoe zou het voelen als je hart uit je borstkas wordt gesneden terwijl je nog leeft?

From: Cynth / 13:34:23 Thu 30 Nov 2006

Hmz, dan stuur ik wel alsnog n mooi mailtje terug

From: Joeri / 13:05:13 Thu 30 Nov 2006

Totdat het bestuur reageert even een logische oplossing:
Ja, je moet nog reserveren (want dan weet het bestuur op welke hoeveelheid mensen ze kan rekenen), maar als je niet hebt gereserveerd ben je wel welkom (want het bestuur ziet je graag komen, ook als je niet in staat bent om het even te laten weten).

From: Cynth / 12:22:34 Thu 30 Nov 2006

Ja precies :P
Anders dan is dit hierbij wel even mn RSVP ja? :P

From: Tobias / 12:11:29 Thu 30 Nov 2006

Maar moet je nou nog steeds RSVPen of niet? :)

From: Gerard / 11:14:07 Thu 30 Nov 2006

Het is wel laat, maar je kan gewoon komen hoor!

From: Cynth / 09:52:07 Thu 30 Nov 2006

Zeg, valt er nog te RSVP'en voor vrijdag of is dat n beetje laat? :P

From: robbert / 06:14:39 Thu 30 Nov 2006

wesley 'blinde tyfushond' snijder:

"ik heb toch niet met een ziekte gescholden?"

viva: schorsing 5 wedstrijden & 12.000 euro boete. netjes.

From: Bart N. / 13:26:27 Wed 29 Nov 2006

Alleen voor fans van Audi's en/of koeien met breedbandverbindingen.

Consider yourself warned.

From: Rogier / 11:13:48 Wed 29 Nov 2006

ik ga ondertussen ook eens kijken wat google allemaal over Medellin (behalve 'Kartel')te zeggen heeft!!

Eens kijken of lonelyplanet zegt of we daar allemaal naartoe op vakantie moeten!

Misschien kunnen Floortje en Chris er dan een leuk lijstje van maken?

From: Henri / 01:34:36 Wed 29 Nov 2006

Het zou een aardige gedachte zijn om een afsplitsing te zien in een fractie voordat er überhaupt een kabinet is gevormd. That would be a first...

From: Kees / 00:04:24 Wed 29 Nov 2006

haakje sluiten...

From: Kees / 00:03:57 Wed 29 Nov 2006



"Ik ben loyaal aan Rutte", aldus Verdonk tijdens een bijeenkomst met campagnemedewerkers. "Maar ik heb 620.000 stemmen en die zeggen: ik wil de koers Verdonk. Wat moet ik dan zeggen: Kiezers, sorry, maar ik doe er niets mee?"

(Bron: www.nu.nl

From: Kees / 00:01:31 Wed 29 Nov 2006

Dat moest natuurlijk zijn.

From: Kees / 00:01:00 Wed 29 Nov 2006

Ja...?

From: Aman / 22:51:40 Tue 28 Nov 2006

Medellin? Kom je daar vandaag Ar? Eens kijken of google earth daar raad mee weet..

From: Bubble / 21:11:46 Tue 28 Nov 2006

De Het Orakel van Medellín heeft weer gesproken.....

From: Arjan / 20:26:37 Tue 28 Nov 2006

Mensen als verdonk maken niet alleen het land maar zelfs hun eigen partij kapot.. maar ja daar stuurt ze juist op aan..

From: Tobias / 18:48:19 Tue 28 Nov 2006

speur ik een vleugje jaloezie?

From: Rogier / 18:31:46 Tue 28 Nov 2006

Ja, vinnikookwel, de vraag is inderdaad wie er nu eigenlijk achter de knoppen zit bij D66...

excusé; achter het knopje....

From: Aman / 18:20:26 Tue 28 Nov 2006

Oh op de puntjes hoort 'bitch'

From: Aman / 18:20:13 Tue 28 Nov 2006

Wat een backstabbing....

From: Rogier / 18:04:22 Tue 28 Nov 2006

Kees?

From: robbert / 16:09:14 Tue 28 Nov 2006

compenseren de stemmen voor die turkse dame van d66 niet de stemmen voor verdonk? :)

From: Rogier / 10:29:05 Tue 28 Nov 2006

Wat is het nut van een 'snel-er-doorheen-jassen'generaal-pardon?

From: Bart N. / 09:56:22 Tue 28 Nov 2006

(PvdA werd hier enkel als voorbeeld gebruikt, ik heb er verder weinig mee)

From: Bart N. / 09:55:12 Tue 28 Nov 2006

Mag ik even de open deur platlopen dat de prikbord bezoekers, en dan specifiek diegenen die dan ook de neiging hebben om op politiek getinte prikken te reageren, niet bijzonder representatief zijn voor kiesgerechtigd Nederland? Ik denk dat griezelig veel mensen gewoon stemmen op een lijsttrekker (zijn uiterlijk, zijn gedrag, etc) ipv op een partij. Van hen mag dan ook verwacht worden dat de heer Bos zijn waarde collegae jammerlijk over het hoofd gezien worden.

From: Tobias / 09:45:46 Tue 28 Nov 2006

Ik stem altijd op de nr 2 van een lijst.

Anyhow, zolang we meer mensen hebben die alle kleurtjesallochtonen 't land uit willen, kunnen we ten minste met recht zeggen dat de islamisering van Nederland best wel een beetje meevalt ;)

From: Gerard / 08:45:06 Tue 28 Nov 2006

Debatkwaliteiten hebben m.i. niets met inhoud te maken, maar meer met hoe goed je door iemand anders heen kan praten

From: Arjan / 07:39:50 Tue 28 Nov 2006

Nee, neem dan de nr 2 idd... want zij is WEL een overtuigend debater (met een inhoudelijk verhaal etc) :S

From: Kees / 23:29:36 Mon 27 Nov 2006

Het is ook een wonderlijke prestatie, het is namelijk de eerste keer in de Nederlandse parlementaire geschiedenis dat het voorkomt... En de gedachte dat mensen automatisch op de lijsttrekker stemmen leeft wel bij veel mensen geloof ik, maar dat is lang niet altijd zo. Ik heb zelf ook op Verdonk gestemd, omdat mijn gedachten wel overeenkomen met die van de VVD, maar Rutte was niet echt overtuigend in de debatten voorafgaande aan de verkiezingen...

From: Bart N. / 22:18:36 Mon 27 Nov 2006

Overigens lijkt het me een wonderlijke prestatie om als lijstrekker niet de meeste stemmen te krijgen. Ik heb toch de indruk dat de meeste mensen geen moment nadenken over voorkeursstemmen en dan automatisch op de lijsttrekker drukken.

From: Arjan / 20:09:17 Mon 27 Nov 2006

Zeker Kees. Met volle overtuiging.

From: Kees / 19:46:27 Mon 27 Nov 2006

En Arjan schaamt zich voor nog eens ruim een half miljoen NLers?

From: robbert / 15:48:52 Mon 27 Nov 2006

aijaijaija...

Verdonk verslaat Rutte; Koser Kaya verdringt Bakker

Maandag, 27 november 2006 / 15:43


VERKIEZINGEN

DEN HAAG (ANP) - Rita Verdonk heeft meer voorkeurstemmen gekregen dan VVD-lijsttrekker Mark Rutte. Verdonk haalde 620.555 stemmen binnen, terwijl Rutte het met 553.200 stemmen moest doen.

Partijgenoot Henk Kamp kreeg 100.507 stemmen.

From: Arjan / 08:46:32 Mon 27 Nov 2006

Prima.

From: Bart N. / 01:07:20 Mon 27 Nov 2006

Nou ja, er moet nog wel eea besproken worden, maar op zich is het helder. Ik bel je morgen.

From: Arjan / 23:16:56 Sun 26 Nov 2006

Noordervliet, ik ga er vanuit dat geen nieuws betekent dat de mail geheel duidelijk is overgekomen?

From: Arjan / 23:12:39 Sun 26 Nov 2006

IAN: Vader Nelisse is 60 en ik kan als ooggetuige verklaren dat het gezellig was in het Crowne Plaze Promenade Hotel. Er is gezongen dat het een lieve lust was en ook de Gebroeders Nelisse deden een dappere poging hun vader toe te zingen ;)

From: Gaby / 23:06:21 Sun 26 Nov 2006

Misschien ook niet...

From: Aman / 20:17:01 Sun 26 Nov 2006

Misschien zijn we wel voormalige russische spionnen... tumtumtum

From: Aman / 20:16:36 Sun 26 Nov 2006

Het is een virus..

From: Gaby / 19:46:30 Sun 26 Nov 2006

paart?

damn!

paard :)

From: Gaby / 19:46:21 Sun 26 Nov 2006

Iemand hier met een meer dan gemiddeld groot hobbelpaart?

From: Aman / 16:32:16 Sun 26 Nov 2006

Oh toch? Ik dacht dat t alleen in vraag vorm was.. Ach op mn tentamen Nederlands heb ik dat allemaal wel goed gedaan. Het merendeel van mijn jaar is er met dikke onvoldoende voor gezakt (ik had een 8 jee!)

From: Kees / 17:35:22 Sat 25 Nov 2006

Van harte gefeliciteerd, Joeri!

From: Tobias / 17:34:21 Sat 25 Nov 2006

ze bedoelde natuurlijk 'te'

From: Arjan / 16:50:21 Sat 25 Nov 2006

Amanda, kleine allochtoon, leer es Nederlands...

het is idd "vind jij" zonder t..

From: Rogier / 16:23:55 Sat 25 Nov 2006

Ja, ik had je het liefst een zetel voor je verjaardag gegeven, maar die zijn helaas uitverkocht door/aan Wilders en de dierenclub.

In ieder geval Joeri; van harte!

From: Aman / 16:17:22 Sat 25 Nov 2006

+t

From: Aman / 16:17:14 Sat 25 Nov 2006

Gefeliciteerd Joeri!

En dan vind jij jezelf oud Arjan! ;)

From: Pieter-Jan / 15:38:17 Sat 25 Nov 2006

Joeri! Ge-fe-li-ci-flap-staart!

From: Arjan / 12:29:03 Sat 25 Nov 2006

Hoewel we hem hier al lang niet meer gezien hebben, idd toch gefeliciteerd met je 34ste verjaardag!!

From: Tobias / 12:28:25 Sat 25 Nov 2006

Zullen we dan Joeri maar feliciteren?

From: Gaby / 11:48:55 Sat 25 Nov 2006

so...

From: Aman / 10:31:06 Sat 25 Nov 2006

dat is logisch Piet, dat is logisch..
Hoe gaat het met je telefoon?

From: Pieter-Jan / 02:57:02 Sat 25 Nov 2006

Aman, ik mis je. Als mijn rechterhand bij het songteksten schrijven! Maar alles wel beschouwd, het gaat beter dan vorig jaar..

From: Kees / 01:20:50 Sat 25 Nov 2006

Waarom altijd pas als ze dood zijn...?

From: Bubble / 19:33:08 Fri 24 Nov 2006

Rooburt.....ik vind het nu wel een gepaste tijd dat je Coup de torchon met Philippe Noiret gaat kijken.....je hebt hem ongeveer 2 jaar geleden van mij gekregen, dus....

From: Kees / 00:02:19 Fri 24 Nov 2006

Hadden wij hier een tijdje terug niet een paar mensen die zo'n onlineinburgeringscursus hadden gedaan, waar zelfs de meest autochtone medeburgers nog een zware onvoldoende hadden...?

From: Tobias / 16:20:26 Thu 23 Nov 2006

maakt die dan ook altijd van die onzinnige dubbele ontkenningen?


Ik ben iig blij dat die inburgeringscursus nu van de baan zou kunnen zijn. Kan je je voorstellen hoe goed 't voor de economie zou zijn als ik die 6000 euro aan iets zinnigs kan besteden?

From: robbert / 14:43:03 Thu 23 Nov 2006

ik geloof dat het wilders-petje richting toby gaat...
:)

From: Tobias / 14:26:41 Thu 23 Nov 2006


Dokken voor een inburgeringscursus zal je, met die geleallochtone reet van je.


40-45 hoef je niet door Wilders niet per se te vrezen; nog een keer CDA/VVD en we krijgen 29 weer terug, en DAN komt 40-45 ter sprake (al zal 't met onze militaire status eerder 40-41 worden ;).

From: robbert / 13:24:30 Thu 23 Nov 2006

er ligt hier in de studio een petje van de Groep Wilders! drie keer raden wie die morgen in zijn bus vindt.... ;-p)

From: Rogier / 12:57:28 Thu 23 Nov 2006



Hee Arjan, dat van die 13-jarige meisjes klinkt wel goed he?

From: Kees / 12:49:19 Thu 23 Nov 2006

Daar hebben we dus wel voor nodig als we die punten willen doorvoeren. Deze hele discussie kwam op gang naar aanleiding van mijn , en om een coalitie te vormen die die punten door wil voeren die jij aanhaalt hebben ze Wilders dus wel nodig, voor een zetelmeerderheid.

From: Kees / 12:44:19 Thu 23 Nov 2006

Ik heb overigens geen gestemd maar de VVD, nummer twee. Je impliceert dat de rest van de stemmers ook van Verdonk zou walgen, wat absoluut niet zo is. Uit een peiling kwam naar voren dat Verdonk 28 zetels had getrokken, dat is toch iets meer dan een half miljoen mensen dacht ik zo. Dus die mensen hebben het ook allemaal fout?
En de twee kindertjes waar je het over hebt moeten inderdaad gerespecteerd worden door de 28 anderen. Zie
Als ze er problemen mee hebben kunnen ze altijd nog naar een rechter stappen. En uitspraken zoals Wilders en Pastors doen en deden zijn, volgens een rechterlijke uitspraak, 'niet strafbaar, maar slechts onwenselijk'. Zie ook .

From: Bubble / 12:31:49 Thu 23 Nov 2006

Tis inderdaad opvallend hoe dom er weer op de uitslag gereageerd wordt.....Wilders is de boeman en Marijnissen is de held..... Graag wil ik u op de hoogte brengen van het feit dat Wilders niets liever ziet dan dat alle allochtonen hier integreren een baan vinden en volwaardig aan de maatschappij gaan deelnemen.....op die manier en pas dan zal heel Nederland deze groep mensen omarmen en waarderen als volwaardige landgenoten.....Links, met voorop Maoist(ja aanbidder van dezelfde Mao die tijdens de culturele revolutie 10 miljoen mogelijke tegenstanders liet vermoorden en die volgens zijn lijfarts elke dag een 13 jarig Chinees plattelandmaagdje "tot zich nam")Marijnissen, houdt ze liever afhankelijk en dom met hogere uitkeringen ......

From: Henri / 12:03:18 Thu 23 Nov 2006



-D66 kan je m.i. niet rekenen tot het 'linkse blok' (hoe kan je uberhaupt een combinatie van 6 partijen een blok noemen?)

-ik ben met je eens dat je niet veel Wilders sympathisanten zult vinden onder de partijen die zich meer naar links in het spectrum bevinden. Maar om een mening te verkondigen die de gehele groep uit zal dragen ("... en die helft walgt..." en ) gaat ook te ver. Dit gezien het feit dat een aanzienlijk deel van de SP stemmers heeft aangegeven bij de vorige verkiezingen nog LPF gestemd te hebben.

Je kan dus niet volhouden dat links een meerderheid vormt noch dat een dergelijke groepering een vertegenwoordiging vormt voor louter mensen die van Wilders en Verdonk walgen. Zoals je zelf ook aangeeft zal er iets moeten worden gedaan met de boodschap van Wilders. Mij lijkt een kabinet met PvdV geen geslaagde onderneming, maar ik heb ook zo mijn twijfels bij een kabinet met de SP. De conclusie is niet perse dat het socialer moet, noch dat het harder (voor mijn part anti-socialer) moet, maar dat een aanzienlijk deel van de kiezers heeft gedacht dat het 'anders' moet. Er is geen linkse lente, noch een 40-45 beweging. Er zijn m.i. gewoon een hoop mensen die niet voor Balkenende I-III konden warmlopen...

From: Arjan / 10:47:17 Thu 23 Nov 2006

Maar weer inhoudelijk: Ik vind ook dat je de boodschap van de kiezer niet moet negeren. A. Het moet socialer B. Er is dus wel iets met die Wilders.

Maar weldenkend als wij zijn pikken we daar de boodschap uit en laten de man zelf verder natuurlijk rechts liggen. Of neem je Geert an sich echt serieus? In dat laatste geval neem ik jou niet serieus.

From: Arjan / 10:44:37 Thu 23 Nov 2006

Nee Robbert, laat je niet zo opnaaien want behalve de tsunami aan moslims krijgen we toch binnen 10 jaar wel een echte tsunami (of een derivatentsunami..)

From: Bubble / 10:36:48 Thu 23 Nov 2006

Laat je niet zo opnaaien door die Columbiaan rooburt.....

From: Bubble / 10:35:54 Thu 23 Nov 2006

Hee rooburt ....ouwe schele homoviool....alles goed???

From: robbert / 10:35:09 Thu 23 Nov 2006

iets NIET vindt, betekent niet dat je de minderheid kan negeren of dizzen. je kan het ook omdraaien: er zijn ongeveer even veel homo's als wilders-stemmers. moet je daarom maar alle homo's negeren?

* (voor homo's mag je ook invullen: joden, negers, zigeuners, frans bauer-fans...)

From: Bubble / 10:33:57 Thu 23 Nov 2006

:)

From: Arjan / 10:32:18 Thu 23 Nov 2006

De gemiddelde imam spreekt nog duidelijker nederlands :S

From: Arjan / 10:31:58 Thu 23 Nov 2006

Graag ook met alinea's en interpunctie als het niet teveel gevraagd is.

From: Arjan / 10:31:25 Thu 23 Nov 2006

En nu in Jip en janneke taal?

From: Bubble / 10:26:37 Thu 23 Nov 2006

Uitslag van deze verkiezingen is totaal irrelevant......binnen 2 jaar zullen er nieuwe verkiezingen komen die volledig in het teken zullen staan van de economische depressie waar we ons dan in bevinden. Financiele meltdown ligt just around the corner.....vorige week werd een nieuw record gevestigd in uitstaande financiele belangen in de wereldwijde derivatenhandel....$ 530 trillion(ongeveer 20 x het Bruto Internationaal Produkt) ...voor de leken....derivatives zijn een soort pyramidespel opgezet door internationale banken.....er zitten er al diverse helemaal scheef met hun posities, wanneer de eerste domino valt volgt de rest.....zo zal het gebeuren dat we op een dag wakker worden en grote internationale financiele instellingen zoals bijvoorbeeld het ABP zijn overnight van de aardbodem weggevaagd......

From: Arjan / 10:20:16 Thu 23 Nov 2006



Ja precies. Dat is nl. democratie (meeste stemmen gelden). En meer dan de helft is dus tegen Wilders.

Maar inhoudelijk: Nederlands leren, inburgeren etc. Prima! Dat zeggen mooie partijen als PvdA en VVD ook, daar hebben we godzijdank Wilders niet voor nodig. Als integratie enige kans van slagen wil hebben, moet je eerst een welkom gevoel creeeren.

From: robbert / 10:05:53 Thu 23 Nov 2006

Dit is dezelfde kwestie als die sjaria (hoe schrijf je dat?) van Donner: als de meerderheid iets wil, moet de minderheid er aan geloven.

Van die homofobe kutopmerkingen van achterlijke imanen zijn al vaker aangevochten... maar als de rechtbank ze toewijst als godsdienstvrijheid, hebben we ons daar maar bij neer te leggen. Dat geldt voor elke uitspraak die iedereen hier in dit prachtige landje doet.

Ik heb Wilders alleen kunnen betrappen op dubieuze meningen, niet op uitspraken a la 'alle moslims aan het gas'. En dat ze onze taal moeten leren, daar ben ik het to be honest best mee eens.

From: Arjan / 09:40:36 Thu 23 Nov 2006

Dus, meneer de retoricus, dan moet ik dus de mening van elke homohater of racist respecteren in Nederland?

Mooie boel zou t worden!

Het is juist goed om je te verzetten tegen dat soort dingen, want anders ligt 40-45 idd weer om de hoek.

Wat zou jij zeggen als er een partij komt die zegt "homo's moeten maar weg" en die krijgt ineens 9 zetels? Gewoon maar respecteren of er iets aan doen?

M.i. moeten we de onvrede wegnemen bij de Wilders-stemmers maar laten we dat in godsnaam op een wijze, genuanceerde manier doen en ondertussen altijd blijven ageren tegen onverdraagzaamheid.

From: robbert / 09:36:46 Thu 23 Nov 2006

zo werkt democratie nou eenmaal... je respecteert een ander zijn mening, ookal ben je het daar niet mee eens. klaar. je kan distantieren en walgen wat je wilt, maar dan moet je maar in een raar bananenlandje gaan wonen waar dat soort mensen stilletjes worden afgevoerd.

From: Sjoerd / 09:19:51 Thu 23 Nov 2006

Ik stem op Arjan uiteraard. Bij een schaduwverkiezinkje bij antropologie zou Groenlinks een absolute meerderheid behalen:)!

From: Arjan / 09:16:11 Thu 23 Nov 2006

Stel je zit in de klas met 30 leerlingen. In die klas zitten er dus 2 die achterin de klas racistisch zitten te doen.. Moeten de andere 28 ze dan respecteren? Ga toch weg.

From: Arjan / 09:11:34 Thu 23 Nov 2006

. Als 80% gaat stemmen van 12 miljoen kiesgerechtigden stemmen er idd een half miljoen mensen op Wilders. Maar het linkse blok PvdA-GL-SP-PvdD-D66-CU trekt 5 miljoen kiezers (goed voor 75 zetels). En die helft WALGT van Wilders en zijn stemmers (bijv. Kees van O.)

Dus ik respecteer die half miljoen idd niet omdat het tienvoudige het er helemaal niet mee eens is. Daarbij komt dat in MIJN Nederland er gewoon geen plek is voor tweedrachtzaaiers als Wilders, Verdonk (en volgelingen).

Ik distantieer me van hem zoals ik dat ook heb gedaan van Fortuyn destijds. Daar ben ik overigens trots op.

From: robbert / 07:54:46 Thu 23 Nov 2006

trouwens de Filmliefde van je grote vriendin al gelezen? :)

http://www.filmfocus.nl/filmliefde/129-1-Femke_Halsema_GroenLinks_-_1.html

From: robbert / 07:52:41 Thu 23 Nov 2006

: volgens de Nederlandse filmjournalisten zou Femke wederom premier van NL worden :)

From: robbert / 07:52:10 Thu 23 Nov 2006

als alle politici, arjan... een cordon sanitaire plaatsen rond wilders. dat is denk ik niet slim. ik ben het niet eens met al zijn standpunten, maar hij heeft wel gelijk dat een half miljoen nederlanders achter hem staan. en dat de politici dat vooral serieus moeten nemen, niet moeten bagatelliseren.

From: Gerard / 04:30:04 Thu 23 Nov 2006

De polarisatie slaat nu ook toe op het prikbord!

Gelukkig wordt de discussie hier wel inhoudelijk gevoerd.

From: Arjan / 02:04:10 Thu 23 Nov 2006

Oja vergeten. Sorry, dat ook Kees recht van meningsuiting heeft.

From: Kees / 02:02:26 Thu 23 Nov 2006

Recht van meningsuiting, dat soort dingen hè... Welterusten!

From: Arjan / 02:01:32 Thu 23 Nov 2006

Truste!

From: Arjan / 02:01:23 Thu 23 Nov 2006

Sorry samenleving, sorry voor Kees. Maar we moeten proberen ook van hem te houden.

From: Arjan / 02:00:30 Thu 23 Nov 2006

Ik schaam me echt dat jij mijn medelander bent.. en dat je stemrecht hebt..

From: Kees / 02:00:18 Thu 23 Nov 2006

PvdG&F = de Partij voor de Groente & het Fruit overigens...

From: Kees / 01:59:30 Thu 23 Nov 2006

Ik praat fatsoenlijk Nederlands, heb netjes m'n gymnasium afgemaakt, ben rustig aan 't studeren en heb geen strafblad, dus waarom zou Rita mij eruit willen zetten. Nou hoeven niet alle allochtonemedemenskindertjes ook naar de uni, maar met de HBO, ja zelfs met de MBO kom je al een heel eind. En je komt dus helemaal nergens als je vroegtijdig de school verlaat (60.000 stuks...) en de criminaliteit induikt en tegen de democratie bent...

From: Kees / 01:57:05 Thu 23 Nov 2006

En Marianne Thieme is een raar wijf die overal de dieren bij haalt, ook al gaat het totaal ergens anders over. Dieren zijn er om opgegeten te worden... Maar blijkbaar zijn er genoeg idioten die geen idee hebben waar ze op moeten stemmen en een leuk huisdier hebben en dus maar op de PvdD stemmen. Nou, laat ik dan maar 's een PvdG&F oprichten, misschien dan dat 't hele Westland en de boeren op me zullen stemmen zodat ik ook met twee zetels in de kamer kom. De absurditeit!

From: Arjan / 01:56:52 Thu 23 Nov 2006

Tja Kees, als je er zo over denkt.. je kan altijd uit eigen beweging vertrekken he. Rita zou het zo gewild hebben. Of zoals ze in jouw kringen zeggen: "Kees raus"?

From: Kees / 01:54:44 Thu 23 Nov 2006

Ja, neger, daar ben ik weer...

Ik heb niets tegen buitenlanders, als ze zich maar aanpassen. En dan bedoel ik dus niet assimileren, maar integreren.

De sfeer was weliswaar erg anti-Wilders tijdens het einddebat zonet, maar ik zie geen echte andere optie, als we tenminste het degelijke beleid van de afgelopen paar jaar willen afmaken. En dus niet een coalitie van links die eerst alles afbreekt wat de CDA-VVD coalitie de afgelopen jaren heeft opgebouwd en niet meer aan vernieuwingen/verbeteringen toekomen voor de volgende verkiezingen...

From: Arjan / 01:53:38 Thu 23 Nov 2006

Nou ja ik ga es lekker slapen. Het slaapt veel lekkerder nu we weten dat het allemaal een stuk socialer wordt :)

Slaap lekker, Gele Weduwnaar. Treur niet te lang om het verlies van jouw Rita. Marianne Thieme is er nu en die is ook geweldig.

From: Arjan / 01:49:51 Thu 23 Nov 2006

Ben je er nog? Dikke? Joehoe?

From: Arjan / 01:48:46 Thu 23 Nov 2006

Want je hebt toch niks tegen buitenlanders, he gekke chinees?

Ik vind dat altijd zo raar. Buitenlanders die ineens ontzettend extreem-rechts dingen gaan roepen.. Domme mensen zijn dat.. Maar jij niet toch Kees?

From: Arjan / 01:47:09 Thu 23 Nov 2006

Waarschijnlijk bedoelde je PvdD.. Maar dan heb je niet goed geteld, beste Kees. Dan kom je nl. niet op genoeg zetels uit.

From: Arjan / 01:45:21 Thu 23 Nov 2006

Je denkt toch niet dat verstandige mensen met een untermensch als Wilders in zee gaan?

From: Kees / 01:44:10 Thu 23 Nov 2006

Je ziet een coalitie CDA-VVD-CU-PvdV niet gebeuren...?

From: Arjan / 01:42:36 Thu 23 Nov 2006

Eind van het tijdperk Verdonk in elk geval. Dat moet ons allemaal blij stemmen, toch?

From: Kees / 01:35:54 Thu 23 Nov 2006

Ik weet 't nog niet, eerst de formatie afwachten...

From: Arjan / 01:31:19 Thu 23 Nov 2006

Ach, ik kan er wel mee leven. Jij?

From: Kees / 01:03:42 Thu 23 Nov 2006

Pfff...rare uitslag...

From: Tobias / 23:25:52 Wed 22 Nov 2006

Iedereen heeft dezelfde visie in nederland, sommigen denken alleen dat de oplossing is dat we een lagelonenland gaan worden.

From: Reeser / 23:23:27 Wed 22 Nov 2006

Arjan, ik ga het nog 1 keer proberen: onze ideeen liggen niet eens zo heel erg ver uit elkaar. Het enige probleem is alleen de vizie die we hebben om hetzelfde doel te bereiken.

Het ergste vind ik nog het hele spectrum van deze uitslag. Dit levert veel grotere problemen op dan hoe je welk effect wil bereiken. Hier wordt heel erg duidelijk dat de problemen die met Fortuyn aan de kaak werden gesteld zeker nog niet zijn opgelost. Nederland is heel erg verdeeld en hoe moeten we nu verder. CDA mag dan de grootste zijn, en de SP mag dan prachtig gewonnen hebben, naar mijn mening zijn er alleen maar verliezers.

From: Rogier / 23:20:52 Wed 22 Nov 2006

Oh sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen....

From: Gerard / 23:16:00 Wed 22 Nov 2006

Arjan wilde de kamer in hoor!!

From: Arjan / 23:12:37 Wed 22 Nov 2006

Inderdaad, we zijn het er alle 3 over eens. Femke verdiende VEEL EN VEEL beter!

From: Arjan / 23:12:16 Wed 22 Nov 2006

Dan komt Meneer Verschil wel tegenover mij te staan. Dan doe ik milieu, dan mag hij economie doen.

From: Rogier / 23:10:21 Wed 22 Nov 2006

Gerard:"Mijn toekomst ligt in de tweede Kamer, Ik kan een verschil maken!"

From: Rogier / 23:08:40 Wed 22 Nov 2006

Volgens nabije bronnen zal er binnen niet afzienbare tijd op iemand, of iemanden, een Jihad afgeroepen worden.....

From: Tobias / 23:07:46 Wed 22 Nov 2006

/scuses

From: Tobias / 23:07:35 Wed 22 Nov 2006

"De gevestigde orde keek weg toen de nazi's opkwamen, en nu gebeurt hetzelfde met de Wilders."

http://www.nu.nl/news/894135/2000/Pastors_hoeft_nazi-uitspraak_niet_terug_te_nemen.html

From: Gerard / 23:07:06 Wed 22 Nov 2006

Wat doet Geert Wilders in Tom's inn??

From: Arjan / 23:06:07 Wed 22 Nov 2006

9 zetels voor Wilders. Nederlanders moeten zich SCHAMEN! De NSB is weer terug op de kaart.

From: Arjan / 23:05:11 Wed 22 Nov 2006

Nouja, hij maakt nu ineens een zwaai naar links.

Hij moet zich schamen.

Kees, heb jij nog op Verdonk gestemd? Nu ze uit de regering gaat, zal ik jou binnenkort wel even het land uittrappen hoor.

From: Gerard / 23:02:51 Wed 22 Nov 2006

Arjan vindt Balkenende leuk en sociaal

From: Draadjesvleeskroket / 22:58:52 Wed 22 Nov 2006

Fijn dat er tenminste iemand op de dierenpartij heeft gestemd!

From: Arjan, Gerard & Rogier / 22:58:01 Wed 22 Nov 2006

Verkiezingsuitslag is voor verschillende mensen teleurstellend...

From: Gaby / 22:00:47 Wed 22 Nov 2006

From: Aman` / 19:13:43 Wed 22 Nov 2006

Oh, had Rogier je nog niet verteld? Rottige IND...

From: Tobias / 18:28:41 Wed 22 Nov 2006

Nah, jullie bloed is nog puur hollandsch genoeg. Zorg er wel voor dat je je met iets blonds vermenigvuldigt, anders wordt 't verdacht.

From: Gerard / 18:10:02 Wed 22 Nov 2006

Ho! dreig ik met Reeser het land uitgeknikkerd te worden?

Ik dacht dat ik alleen mijn huis werd uitgegooid...

From: Arjan / 18:00:24 Wed 22 Nov 2006

Ik denk t wel, want jij staat toch bekend als iemand die begrippen als tolerantie en "iets voor een ander over hebben" heel goed verstaat..

Jij weet ook wel dat werken voor Verdonk iets misselijkmakends heeft, in strijd met alles wat je voelt als fijn en verdraagzaam mens in deze samenleving. Dat moet je toch elke dag ervaren hebben.

Het is tijd om tot inkeer te komen. Al was het maar voor Reeser (en eig ook voor Geertje)

From: Rogier / 17:39:10 Wed 22 Nov 2006

Godver!

Alweer zo'n onwijs sluitende tekst van onze linkse vrienden!

De argumentatie is wederom ernstig sluitend!

Ik MOET nog stemmen, zou ik nou toch kiezen voor een linkse partij?

....deze uiteenzetting maakt het nu wel heel moeilijk!

From: Arjan / 17:30:29 Wed 22 Nov 2006

De relevantie is dat Reeser bij uitstek een persoon is waarvoor we de linkse verzorgingsstaat hebben opgebouwd. En het ergert me soms dat juist dat soort types dan heel stoer en groots rechtse taal uitslaan.

Dat zorgt er niet voor dat we minder van Reeser houden, maar we zullen hem als linkse mensen des te meer omarmen, koesteren en beschermen.

From: Henri / 17:25:54 Wed 22 Nov 2006

ik daarnet dan ook op Reeser stemmen? Of mis ik de relevantie ;-)

From: Tobias / 11:46:30 Wed 22 Nov 2006

Zitten we dan toch in de matrix? Ik heb een sterk gevoel van

From: robbert / 11:13:44 Wed 22 Nov 2006

> hallo vrienden!!
> Nog niet gestemd? hahaha, hier is een hele grappige
> site,
> kost 1 minuutje, die helpt je meteen aan de juiste
> stem
> (tip: druk niet op de D66 escape, dat kan altijd
> nog)
>
> www.stomwijzer.nl
>

From: Tobias / 10:57:26 Wed 22 Nov 2006

Stemmen kost tegenwoordig 15 seconden (van in- tot uitgang). Als iemand het toch teveel tijd vindt kosten, gewoon je pas aan een ander geven, die doet 't met plezier. Controleren doen ze toch niet. Freaks.


@Arjan, Aman: hebben jullie ook al geld apart gelegd voor de allochtinburgeringsbelastingcursus?

From: Arjan / 10:17:28 Wed 22 Nov 2006

Aldus Reeser, die zelf wel al jarenlang bekend staat als adequaat en capabel bestuurder :S


Wouter is gewoon een mens en foutjes maken hoort daarbij. JP blundert gemiddeld vaker..

From: Reeser / 10:03:06 Wed 22 Nov 2006

En wie kan er weer niet onthouden wat ie allemaal mee moet nemen naar het stembureau?

En die wil minister-president worden; ik zie dat bijzonder somber in...

From: Arjan / 08:59:03 Wed 22 Nov 2006

From: Tobias / 08:49:41 Wed 22 Nov 2006

Die inburgeringstoets is een schande.


Ik ben dit land uit voor ik 'm moet maken.


(zou Arjan nu Rita stemmen? :))

From: Gaby / 08:42:44 Wed 22 Nov 2006

+n

From: Gaby / 08:42:36 Wed 22 Nov 2006

en van de SP mogen alle allochtonen die geen moer doen voor hun inburgeringscursus maar zeggen 'ik heb mn best wel gedaan hoor!' gewoon blijve...

From: Aman / 00:04:05 Wed 22 Nov 2006

volgens de Stomwijzer wordt t sp voor mij.

From: Rogier@work / 18:01:45 Tue 21 Nov 2006

@Arjan

www.stomwijzer.nl

From: Bart N. / 16:38:28 Tue 21 Nov 2006

PcdA klinkt als een coalitie in zichzelf.

From: Tobias / 16:23:07 Tue 21 Nov 2006

Kieskompas is briljant:

-ik ben globaal duidelijk PcdA
-ik ben op de individuele punten CU/GL
-ik ben op 3/12 punten partijloos
-ik heb op 1 punt overeenkomst met PcdA, en dan ook maar omdat ik daar met alle linkse rakkers overlap heb.
-coalities: CDA-PcdA > CDA-PcdA-CU, ondanks mijn grote overeenkomst met CU op 6 punten.

From: Tobias / 14:32:47 Tue 21 Nov 2006

I'll stick to common sense, thank you ;)

From: Gerard / 13:32:59 Tue 21 Nov 2006

Tobias, het ontbreekt jou aan VOC mentaliteit

From: Tobias / 13:29:54 Tue 21 Nov 2006

Ik vind 't iig knap dat CDA+VVD sterker zijn dan de wereldconjunctuur.

wie had ooit kunnen denken dat Nederland de drijfveer van de wereldeconomie zou kunnen zijn!

From: Henri / 12:39:53 Tue 21 Nov 2006

mijn complimenten uitspreken voor de woordselectie. ! Een wereld aan suggesties gaat open ;-)

From: Gerard / 12:11:24 Tue 21 Nov 2006

alleen op de formulering valt iets aan te merken, maar dat zal door emoties komen.

From: Rogier@work / 12:04:07 Tue 21 Nov 2006



Ik vind vooral de opbouw, en de doorwerking, met als zinderende finale; de eindconclusie erg sterk!!

From: Reeser / 11:55:15 Tue 21 Nov 2006

From: Gerard / 11:54:00 Tue 21 Nov 2006

betoog Arjan:

Argumentatie: 8.5
Redenatie: 9.5
Conclusie: 10!!

Er valt geen spelt tussen te krijgen!!

From: Arjan / 09:02:18 Tue 21 Nov 2006

heeft je een hoop te bieden, Aman. Maar ook GroenLinks, SP of Partij voor de Dieren zijn rijke keuzes. Stuk voor stuk keuzes waarvan je met een gerust hart kan zeggen "ik heb iets over een ander".

Of moet ik Mark Rutte, een collega van Rita V. citeren, die oplossing van de files boven milieuproblematiek stelt. De VVD lost dus sowieso NIETS op..

From: PPDH / 03:16:44 Tue 21 Nov 2006

From: Joeri / 00:45:58 Tue 21 Nov 2006

Ook al kieskompas.nl gedaan? Die werkt met twee assen: links en rechts, en progressief en conservatief.

Of stemmentracker.nl, die uitgaat van stemgedrag in de afgelopen periode?

From: Aman / 23:08:31 Mon 20 Nov 2006

Zo. Ik heb een overzicht van zo een beetje alles. Dat ga ik in de trein eens rustig lezen en dan morgen nog een keer de stemwijzer..
Wie weet zijn we dan wijzer..
God ik ben zo witty.

From: Aman / 22:58:52 Mon 20 Nov 2006

De uitslag van Stemwijzer is nog steeds redelijk alleen is CDA een plekje in mijn richting opgeschoven..
Maar ik vind t maar lastig. Als ik t niet eens ben met GL dan ben ikt ook echt wel niet eens..
Toch eens kijken wat de PvdA mij biedt..

From: Rogier / 18:22:55 Mon 20 Nov 2006

Kzal jou eens googelen...

...of had ik dat al eens gedaan?

From: Aman / 17:38:23 Mon 20 Nov 2006

even googelen..

From: Aman / 17:31:34 Mon 20 Nov 2006

Oja, wat ik me nog afvroeg: Hoe wordt er in Nepal aangekeken tegen homoseksualiteit? En dan helemaal tegen homoseksualiteit in een voorbeeldfunctie?

From: Gaby / 14:12:27 Mon 20 Nov 2006

en wat ga je daar studeren dan?

From: Sjoerd / 12:11:11 Mon 20 Nov 2006

En ik ga niet studeren aan die school waar zij gaan werken natuurlijk, maar aan de Universiteit van Kathmandu!

From: Sjoerd / 12:10:27 Mon 20 Nov 2006

Een internationale SCHOOL dus...

From: Sjoerd / 12:08:56 Mon 20 Nov 2006

Ze gaan volgend jaar op een internationale werken in Nepal en deze meneer gaat daar dan studeren!

From: Aman / 10:04:21 Mon 20 Nov 2006

Laten we hopen dat die luie taas niet in de genen zit....;)

From: Papa Prof Dr Henk / 06:19:26 Mon 20 Nov 2006

In de categorie "beter laat dan nooit":

Dank iedereen voor de gelukwensen! Met Julia en Mona gaat alles goed, ze krijgen wat minder slaap dan ik, maar dat is evolutietechnisch zo geregeld, dus daar kan ik weinig aan doen :)

Plaatjes op http://henkusa.dyns.cx

Liefs!

From: Tobias / 16:24:05 Sun 19 Nov 2006

tijd voor een dieetje dus?

From: Kees / 11:24:06 Sun 19 Nov 2006

Misschien was 't een tikfoutje en zijn ze alleen aangeKomen...?

From: Gaby / 01:00:42 Sun 19 Nov 2006

met betrekking tot wat zijn zij aangenomen?

From: Sjoerd / 18:34:20 Sat 18 Nov 2006

WHAAAAH!!! Jaco en Marloes zijn aangenomen in Nepal!!!

From: Gaby / 16:40:56 Sat 18 Nov 2006

ik vind appelflappen bakken wel heel zen...

From: Tobias / 14:54:37 Sat 18 Nov 2006

pak 't snoep van een kind af, en het kind huilt.

pak 't snoep van een Piet af, en alle kinderen huilen.


da's pas zen.

From: Sinterkees / 13:36:33 Sat 18 Nov 2006

Sinterklaas is aangekomen, tralalalie tieralalala...

From: Bart N. / 13:12:07 Sat 18 Nov 2006

Kijk maar uit, voor je het weet rijdt hij vanaf volgend jaar rond in een kogelvrije Klaasmobiel.

From: Gaby / 13:03:22 Sat 18 Nov 2006

kan iemand sinterklaas neerschieten?

From: Kees / 01:10:03 Sat 18 Nov 2006

Fanatieke James Bond-fan slaat door

Sommige fans nemen de verering van hun idool wel erg serieus. Zo ook James Bond-fan David Fearn. Hij liet zijn naam veranderen in alle 21 titels van de Bondfilms.

Voortaan wil hij graag aangesproken worden met James Dr No From Russia With Love Goldfinger Thunderball You Only Live Twice On Her Majesty's Secret Service Diamonds Are For Ever Live And Let Die The Man With The Golden Gun The Spy Who Loved Me Moonraker For Your Eyes Only Octopussy A View To A Kill The Living Daylights License To Kill Golden Eye Tomorrow Never Dies The World Is Not Enough Die Another Day Casino Royale Bond. Succes ermee!

(bron: www.nos.nl)

From: Rogier / 22:51:21 Fri 17 Nov 2006

Bronvermelding voor Arjan:


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/035482.html#comments

From: Rogier / 22:48:06 Fri 17 Nov 2006

Erg grappig allemaal....

From: Reeser / 22:36:34 Fri 17 Nov 2006

Ik heb weer een computer!!!! Met dank aan Rogier!!!! Heel veel dank!!! En dit is relaxed.

From: Arjan / 21:25:19 Fri 17 Nov 2006

Even voor je geband wordt Bubble: Ik vind bronvermelding ook wel belangrijk!

From: Arjan / 21:23:25 Fri 17 Nov 2006

* vraagt zich of recidivisten op het prikbord hogere straffen krijgen *

From: Arjan / 21:22:25 Fri 17 Nov 2006

From: Arjan / 21:22:03 Fri 17 Nov 2006

From: Bubble / 21:19:20 Fri 17 Nov 2006

......en wanneer we jou nodig hebben, rammelen we weer even met de asbak.....of we hangen een ranzig lakentje halfstok.....

From: Bubble / 21:16:37 Fri 17 Nov 2006

Moet een van jouw leraren zijn geweest Idz.......yhttp://www.hml.nl/index.php?id=45&cat=62&foto=24

From: Pieter-Jan / 21:07:52 Fri 17 Nov 2006

Ar, klopt jouw nr. wel? Er komen zware tijden aan.. En je weet het, je bent mijn rots!

From: Tobias / 19:29:05 Fri 17 Nov 2006

HPC-waarts!

From: Pieter-Jan / 18:12:26 Fri 17 Nov 2006

LEUGENS!! Ik ken dat hele mens niet eens...

From: Aman / 18:10:29 Fri 17 Nov 2006

Hé ik heb Pieter-Jan aan de telefoon

From: Pieter-Jan / 18:04:28 Fri 17 Nov 2006

Ik heb het alweer, bedankt voor de bijdrage..

From: Pieter-Jan / 18:03:30 Fri 17 Nov 2006

Hahaha, oftwel, aan dit nr. heb je he-le-maal niets meer.

From: Arjan / 17:59:10 Fri 17 Nov 2006

Zie http://www.thaleia.org/adres.html

Je moet ook alles voorkauwen he.. (het mobiele nr is btw gewijzigd)

From: Pieter-Jan / 17:56:22 Fri 17 Nov 2006

Je moet ook alles voorkauwen he..

From: Pieter-Jan / 17:56:12 Fri 17 Nov 2006

Ar, wat is het tel. nr. van Aman?

From: Pieter-Jan / 17:55:27 Fri 17 Nov 2006

Na een redelijk bizarre nacht van wo op do is mijn tel te water gelaten. Ik ben dan ook niet bereikbaar (geweest) op mijn normale nr. Dit duurt tot maandag. Ik heb even een vervangend nr: 06-14899689.

Dus heb je mij gisteren gebeld of gesmst, dat kan ik niet zien! Bel als het belangrijk was dus even opnieuw.

From: Arjan / 17:52:24 Fri 17 Nov 2006

Of veralgemeniseerd: Wat genant als ik zo'n vader zou hebben..

1 minuut stilte (moet makkelijk lukken op dit prikbord) voor Gabi en Joelle.

From: Pieter-Jan / 17:52:06 Fri 17 Nov 2006

Aman! Wat is je tel. nr? (lang verhaal.. mijn tel is te water gelaten)

From: Aman / 17:34:53 Fri 17 Nov 2006

Oh, ik dacht alleen maar: Wat genant als mijn vader zo'n schrijfstijl en woordkeuze had

From: Bart N. / 17:21:41 Fri 17 Nov 2006

Leer toch eens je bronnen vermelden Bubbletje. Ik dacht zowaar even dat je propere interpunctie had leren gebruiken.

From: Kees / 14:08:58 Fri 17 Nov 2006

geenstijlquote...

From: Bubble / 13:53:05 Fri 17 Nov 2006

Vrijdagvraag. Wat doe je als directie van een Montessori-school wanneer een docent zich vergrijpt aan een minderjarige bReEzAh? Inderdaad, je luidt de beste man uit met een knallend afscheidsfeest en geeft hem ook nog een stevige handdruk van 20.000 euri mee. Logisch. Toch!? We hebben het hier over Leon Bongers (Leon B. voor oude media), docent biologie. De 41-jarige Leon nam de praktijklessen echter ietwat te serieus en blafte een 16-jarige vol. Als ze kunnen praten, kunnen ze immers ook nee zeggen. De directeur van het Haags Montessori Lyceum, Hugo Dirksmeier, begrijpt alle ophef niet. “De heer B. (Bongers) is jarenlang een zeer gewaardeerde collega geweest. Dat dit er tussendoor komt, is heel vervelend. Je kunt daar een moreel oordeel over vellen, maar dat doe ik niet. We hebben het hier namelijk niet over seks met een minderjarige, maar met een meisje dat bijna volwassen is.” Inderdaad, als er riet groeit om een vijver mag er ook paling in zwemmen. Mooi toch dat Montessori-onderwijs. Voor een ieder die niet op de hoogte is van deze lesvorm, citeren we even de Wikipedia: “De leerkracht observeert de activiteiten van kinderen, om er achter te komen wat op een bepaald moment hun behoefte is. Zij zal dan materiaal daarvoor aanreiken...”

From: Gaby / 22:45:15 Thu 16 Nov 2006

zo cool, dat ik er moe van ben en lekker ga slapen..

From: Gaby / 22:42:41 Thu 16 Nov 2006

Ik heb dan ook een heel cool leven :)

From: Kees / 18:12:39 Thu 16 Nov 2006

INogmaalsHetzelfdeN: zie en vervang Kees door PJ.

From: Pieter-Jan / 17:45:56 Thu 16 Nov 2006

IHetzelfdeN: De workshops op Sorghvliet waren weer gezellig. Uw verslaggever had Loek in de workshop en spotte verder Arjan, Eelco, Kees, Gerda en last but not least Larissa en Ianthe.

From: Bart N. / 17:36:18 Thu 16 Nov 2006

Goed goed, ik ban mezelf wel.

From: Arjan / 17:23:21 Thu 16 Nov 2006

Oja. En PJ en FC!

From: Arjan / 17:22:22 Thu 16 Nov 2006

IAN: De workshops op Sorghvliet waren weer gezellig. Uw verslaggever had Jikkie in de workshop en spotte verder Elsemieke, Emily, Anna, Loek, Eelco en last but not least Larissa en Ianthe.

From: Arjan / 17:21:16 Thu 16 Nov 2006

mag jij WEL Gaby afzeiken van jezelf en waarom ik niet? Als IK zoiets prik, krijg ik gelijk een preek (a la "Houden we 't gezellig of er gaan bans vallen")

From: Tobias / 17:17:27 Thu 16 Nov 2006

IK rijd niet op een Ducati. Die $%&#%$-eerstejaars zitten mijn werkmilieu te vervuilen.


waarom? Nevada Fried Chicken?

From: Bart N. / 17:15:20 Thu 16 Nov 2006

Beetje een Gaby-achtige "kijk eens hoe cool mijn leven is" opmerking waar we niks van begrijpen, Tobias. Maar ik zal wel braaf de voorzet geven.

Waarom rij je met een Ducati *in* een lab?

From: Tobias / 14:33:12 Thu 16 Nov 2006

Aan de ene kant ben ik van mening dat Ducati-rijden in een lab wat heeft;

aan de andere kant krijgt ik wel koppijn van al die herrie.

From: Bubble / 14:23:22 Thu 16 Nov 2006

Schot verpest 'stiltemoment' Bono
Een Schotse man heeft tijdens het concert van U2 in Glasgow een stiltemoment van voorman Bono verpest. De zanger vroeg aandacht voor de malaise in Afrika, waar nog altijd miljoenen kinderen per jaar sterven. Bono deed dit door aan het publiek te vragen om stil te zijn en alleen maar ritmisch met hem mee te klappen.

Het publiek volgde de zanger en klapte ritmisch mee. Na een paar minuten sprak Bono het publiek toe en zei: "Iedere keer als ik klap, sterft er een kind in Afrika." Een man op de eerste rij riep toen plotseling in een zwaar Schots accent: "Well stop fucking doing it then!"

From: robbert / 06:53:33 Thu 16 Nov 2006

en oh ja! ik ga amanda ook nog bellen!

*make mental note* :)

From: robbert / 06:53:11 Thu 16 Nov 2006

zat even bij Casino Royale. en met een lekkage in het nieuwe huis. maar die is nu voorbij.

ga ik arjan zo maar eens bellen ;)

(of zou ie nog slapen?)

From: Gaby / 16:31:30 Wed 15 Nov 2006



ja, vertel! vertel!

From: Rogier / 15:45:07 Wed 15 Nov 2006

@Gerard en het geräserte....

Casino Royale? is dat niet volgende week pas?

From: Rogier@work / 15:43:10 Wed 15 Nov 2006

Mijn leven zal altijd nét iets leuker zijn....

sterkte PJ!

....wat heb je trouwens dat halve uur op de grond gedaan?

From: Arjan / 14:08:04 Wed 15 Nov 2006

Mijn leven is leuker maar ik geef er toch even geen details over..

From: Pieter-Jan / 14:03:00 Wed 15 Nov 2006

Ik heb gisteren zo'n bizarre dag gehad. Eerst een tentamen gehaald, toen aangereden tijdens rijles, daarna voor galajurken gekeken (alleen), daarna een vergadering met meergranenpannenkoeken van koopmans en toen ik thuis kwam ging ik zo finaal door mijn rug dat ik een half uur niet meer van de grond ben opgestaan. Nu lig ik al een hele ochtend in bed, maar het gaat stukken beter. Verder ben ik ook nog getuige geweest van een aanhouding, moest ik uitwijken voor 3 ambulances, ben ik tot op het bot zeik geregend en heb ik gezellig een uur met Feija gebabbeld.

...

From: Tobias / 10:27:28 Wed 15 Nov 2006

, 't het is zelfs voor mijn doen wat dubbelop.

haags popcentrum, bedoelt ik natuurlijk.

From: Aman / 10:12:23 Wed 15 Nov 2006

ROBBERT! ROBBERT! ROBBERT!

From: Aman / 10:08:57 Wed 15 Nov 2006

Het Pieterbaan Centrum?

From: Tobias / 23:12:15 Tue 14 Nov 2006

FYI: Hark speelt vrijdag trouwens in 't HPC.

From: Kees / 22:12:33 Tue 14 Nov 2006

IAN: zo kan het ook!

From: Kees / 22:12:16 Tue 14 Nov 2006

eh...ja?

From: Tobias / 18:30:58 Tue 14 Nov 2006

Nam-Kees?

From: Kees / 17:16:19 Tue 14 Nov 2006

Kees dus...

From: Kee / 17:15:42 Tue 14 Nov 2006

Jingle Bells...

From: Tobias / 18:24:55 Mon 13 Nov 2006

het IS al kerst :S

eind november -> volgende week sinterklaas -> kerst...


Ik haat deadlines voor kerst.

From: Pieter-Jan / 17:32:02 Mon 13 Nov 2006

Ik heb zo'n zin in KERST!!!! Niet normaal meer..

From: Kees / 14:41:14 Mon 13 Nov 2006

Hmmm...

From: Tobias / 08:41:56 Mon 13 Nov 2006

zonde :(

From: Aman / 22:34:55 Sun 12 Nov 2006

Ik blijf ongeboeid

From: Gaby / 21:31:02 Sun 12 Nov 2006

spanning ende sensatie hier...

From: Tobias / 14:46:49 Sun 12 Nov 2006

Teveel volume voor de inhoud is de norm.

From: Gerard / 13:16:05 Sun 12 Nov 2006

ging <sarcasme>lekker</sarcasme>

Ondanks dat er "wordt wel" teveel in staat, heeft de prik teveel inhoud voor de hoeveelheid tekst (hetgeen door andere priks wel wordt gecompenseerd), maar daardoor lijkt de logica eruit.

From: Bart N. / 12:38:29 Sun 12 Nov 2006

Op een dergelijk tijdstip op zondag gaan dingen zelden lekker.

From: Rogier@=ellitoni / 11:58:50 Sun 12 Nov 2006

Wat ging lekker?

From: Gerard / 09:42:36 Sun 12 Nov 2006

Zo die ging lekker...

From: Gerard / 09:39:55 Sun 12 Nov 2006

worden wel wordt wel 30 x herhaald in andere programma's. Het is een goed reclamespotje; het laat een (m.i. positieve)kant van Balkenende zien die we nog niet kenden.

From: Bubble / 10:12:49 Sat 11 Nov 2006

Ach gozziegozzie.....Wouter wordt kapotgemaakt door Balky en Rutte......

From: Tobias / 11:51:16 Fri 10 Nov 2006

daar had ik nog niet eens aan gedacht!

From: robbert / 10:35:54 Fri 10 Nov 2006

en dan albert verlinde als premier? proestje ;p

From: Tobias / 09:52:35 Fri 10 Nov 2006

Ik stem voor Balkenende als nieuwe presentator voor Boulevard, dat is positief voor de kijkcijfers (kijk ik misschien zelfs wel eens).

From: robbert / 09:45:49 Fri 10 Nov 2006

laten we dan lekker allemaal balkenende gaan stemmen! omdat hij 1 keer een leuk tv-optreden heeft gedaan! prima reden!

stom gehuichel allemaal. politici roepen moord en brand, opperen de meest briljante plannetjes. kunnen ze dat godverdomme niet altijd doen, ipv alleen maar vlak voor de verkiezingen?

From: Tobias / 08:30:16 Fri 10 Nov 2006

yep

From: Arjan / 01:41:59 Fri 10 Nov 2006

Je bedoelt in DWDD? Want daar was-ie, eerlijk is eerlijk, best leuk en gevat.

From: Tobias / 22:24:05 Thu 9 Nov 2006

wow, Balkenende in een vlaag van briljantie...

From: Tobias / 14:26:36 Thu 9 Nov 2006

.

From: Reeser / 13:32:01 Thu 9 Nov 2006

Boehoehoe, ik heb net mijn stapel met foto's uitgesorteerd, maar 80% is thaleia....(het is een verhuisdoos vol foto's) Ik zal ze maar gaan inscannen voor het lustrum...

From: Bart N. / 12:24:19 Thu 9 Nov 2006

Als in 'teveel details'?

From: Aman / 11:51:04 Thu 9 Nov 2006

Als in 'verwekt op'?

From: Rogier@work / 11:46:23 Thu 9 Nov 2006

Liever een kind uit de jaren 70, dan bestempeld te worden als een 'achterbank' kind!!

From: Bart N. / 11:23:18 Thu 9 Nov 2006

Zo zou ik het zelf niet verwoord hebben, maar ik ben inderdaad ook net een kind uit de jaren '80.

From: Gerard / 02:05:23 Thu 9 Nov 2006

Dat komt omdat ik geen kind meer ben van die volgens Binnert de Beaufort zo verderfelijke jaren '70 generatie die het gansche Neerlandse radarwerk verziekt door de voedingsbodem te zijn van het huidige individualisme, maar een kind uit de jaren '80 waar men blijkbaar wat minder op de eigen ontwikkeling gericht was.

From: Bart N. / 00:25:30 Thu 9 Nov 2006

hoe Gerard dat als een maximum ziet, terwijl sommige mensen er toch echt over praten als een minimum. Technisch gezien kon je er wel overheen in elk geval, hoewel dat mij, toegegeven, ook nooit overkomen is, dus het had net zo goed een hard limit kunnen zijn.

From: Aman / 23:56:51 Wed 8 Nov 2006

Dat zou kunnen. Jikkie, leg eens uit

From: Arjan / 21:31:11 Wed 8 Nov 2006

Nee nou wordt ie fraai.. Verzint Jikkie dat ofzo?

From: Aman / 20:35:52 Wed 8 Nov 2006

Ik ben er niet bij hoor.

From: Tobias / 20:31:17 Wed 8 Nov 2006

50/42*60 = veel punten.

From: Arjan / 20:07:20 Wed 8 Nov 2006

En Gerard kan het weten want die heeft jarenlange ervaring in beide puntenstelsels..

From: Gerard / 19:54:44 Wed 8 Nov 2006

+ er

From: Gerard / 19:54:35 Wed 8 Nov 2006

From: Tobias / 18:42:31 Wed 8 Nov 2006

die dan wel weer in augustus allemaal binnen zijn :)

From: Tobias / 18:41:02 Wed 8 Nov 2006

32+6+12 = 50!

oude punten helaas...

From: Bart N. / 17:38:20 Wed 8 Nov 2006

6 down, 54 to go?

From: Tobias / 14:35:51 Wed 8 Nov 2006

Pieter-Jan, ik heb 6 ECSCSCSTSCTS binnen ;)

From: Pieter-Jan / 02:06:35 Wed 8 Nov 2006

Geen spijt hoor, meer een constatering.

From: Pieter-Jan / 02:06:09 Wed 8 Nov 2006

Geschreven komt zo'n grap altijd harder over dan gesproken.

From: Pieter-Jan / 02:05:25 Wed 8 Nov 2006

Nee hoor, Chris en ik zijn er ook bij. Iemand moet toch de boel in de gaten houden?


p.s. Ik vertel niet wat we gaan doen, maar neem je paspoort mee.

From: Arjan / 02:00:03 Wed 8 Nov 2006

Het zal allemaal weer van de allochtone gemeenschap moeten komen, zo te horen..

From: Jirime / 20:54:52 Tue 7 Nov 2006

Ikke niet, mja kan misschien komen omdat ik niet op het Sorgvliet zit/zat/gezeten.
Maar ik mis de wakker-wordt-foto's die Bart zo leuk heeft gemaakt :P

From: Gaby / 20:50:20 Tue 7 Nov 2006

From: Jikkie / 18:57:36 Tue 7 Nov 2006

Wie komen er eigenlijk allemaal op de sport en cultuur dagen naar het Sorghvliet behalve Arjan en Amanda?

From: Tobias / 17:45:53 Tue 7 Nov 2006

"It's the end of the world as we know it, and I feel fiiiiiiiine"

From: Pieter-Jan / 16:53:19 Tue 7 Nov 2006

Wat!!??? Blubble is back!!!!!!!!

From: Bubble / 09:11:23 Tue 7 Nov 2006

Hoe de republikeinen voordat ze vandaag met Diebold stemmachines gaan klooien al 4,5 miljoen Democratische kiezers de mond hebben gesnoerd......http://www.rense.com/general74/cher.htm

From: Bart N. / 22:48:14 Mon 6 Nov 2006

Ik heb er niks mee te maken gehad, maar toch bedankt.

From: Arjan / 21:32:22 Mon 6 Nov 2006

Zelfs onaardig doen tegen Gaby trekt hedentendage geen bezoekers meer.. waar gaat het toch heen?!

Maar.. het moet gezegd: Superkicke foto's, Sjoerd/bart N.!

From: Kees / 20:02:41 Mon 6 Nov 2006

Alweer meer dan een dag stil...

From: Jiri / 19:34:28 Sun 5 Nov 2006

WHOEOEOOEOE FOTOOOO's
en nog gefeliciteerd Margot ;)
zijn er ook foto's gemaakt bij de 2e opvoering op het Sorgvliet??

From: Margot / 19:06:50 Sun 5 Nov 2006

IK WAS GISTER JARIG:P

From: Sjoerd B / 10:57:29 Sun 5 Nov 2006

Ook dit jaar is het gelukt om nog voor het volgende kamp de foto's op de site te plaatsen.

Zie hier

From: Annelies E. / 14:30:54 Sat 4 Nov 2006

From: Tobias / 13:37:35 Sat 4 Nov 2006

Een spamfilter kan nooit te efficient zijn.


ian: mogge :D

From: Bart N. / 12:50:15 Sat 4 Nov 2006

niet aan jou Annelies, ik had een foutje gemaakt bij het aanpassen van m'n spam-filter. Moet nu weer goed werken. Sorry daarvoor.

From: Gaby / 10:44:17 Sat 4 Nov 2006

tov

From: Sjoerd / 02:39:35 Sat 4 Nov 2006

De kans is groot dat ik volgend jaar in Kathmandu studeer, spannend he!

From: Gaby / 01:27:08 Sat 4 Nov 2006

Toobje! R-e-s-t-e-c-p!

Was een erg tof optreden :) en heb uiteraard de demo gekocht :)

Bedankt voor de lift en het gezellige gezelschap Makaria :)

From: Kees / 00:57:00 Sat 4 Nov 2006

Ik herinner me een spreekwoord, iets met een slag en een oorlog ofzo...? We zien 't wel op de 22e...

From: Arjan / 23:22:51 Fri 3 Nov 2006

Nou dat was natuurlijk duidelijk... Wouter beats JP.

From: Annelies E. / 22:01:38 Fri 3 Nov 2006

Ik kan sinds gisteren geen mail meer verzenden van mijn thaleiawebmailding... Ligt dat aan mij?

From: Aman / 21:36:56 Fri 3 Nov 2006

Oh shit!
Henk, Mona! Gefeliciteerd! En Julia is wel een hele leuke naam.

From: Arjan en Aman / 21:36:24 Fri 3 Nov 2006

Wij zijn er klaar voor! RTL 4 staat aan. Bos en Balkenende kom maar door!

From: bob / 20:28:17 Fri 3 Nov 2006

*feija rocks*!! :D

From: Henri / 13:14:26 Fri 3 Nov 2006

Op zn minst kunnen we op het prikbord een muizen-ban aannemen zodat we er niet van verdacht kunnen worden dat we onderdak bieden aan terroristen muizen

From: muis / 09:49:24 Fri 3 Nov 2006

piep...

From: Gerard inzake war on mice / 18:41:08 Thu 2 Nov 2006

hebben we alleen conventionele wapens ingezet die zich tijdens de eerste war on mice in 2001 al bewezen hadden. Daarbij hebben we een tweefrontenaanvalsstrategie gevoerd die zich in 40/45, de eerste en tweede golfoorlog en de diverse confrontaties in en om Israel bewezen heeft.

Eerst met purschuim hun looproutes uitschakelen, dan gif strooien.

Velen hebben al het leven gelaten. Reeser en ik hebben er inmiddels twee het raam uit gegooid: één die waarschijnlijk door het gif te traag was geworden en één die in onze flessenvoorraad verstrikt was geraakt.

From: Tobias / 16:51:46 Thu 2 Nov 2006

zeer beperkt: 5 minuten kruipen vanaf het station...


als je op 't schouwburgplein (da's vlak buiten CS) staat, met je rug naar 't station, moet je in 1 van de 2 straten die je ziet wezen ;)

From: Joeri / 16:42:06 Thu 2 Nov 2006

PJ, een boek? Maar Amanda is natuurlijk gezelliger ;-)

From: Gaby / 16:17:55 Thu 2 Nov 2006

stond er ook een routebeschrijving in dat mailtje van jou Toob?

From: Tobias / 16:17:09 Thu 2 Nov 2006

beneden peil is ook een peil

From: Gaby / 15:52:42 Thu 2 Nov 2006

We hebben niet allemaal jouw roekeloze intelligentieniveau (heet dat nog niveau?) dat we zulke onzinnige dingen gaan doen.

From: Arjan / 15:45:29 Thu 2 Nov 2006

Zijn we ziekjes, gabzzie? Hebben we op de tocht gezeten toen we zonder helm toerden?

From: Gaby / 15:39:27 Thu 2 Nov 2006

ja, sorry, ik heb verplichtingen naar mijn chocoladekruidnootjes toe.. en naar de Arbo, want die zouden zo maar eens mijn huis binnen kunnen NSB-en..

From: Pieter-Jan / 15:38:32 Thu 2 Nov 2006

Jullie hebben lekker praten, Amanda is wel weer lekker de enige die gewoon in de auto springt om mijn pijn te verzachten!!! Waarvoor hulde..

From: Kees / 15:35:19 Thu 2 Nov 2006

Gaan we in die richting denken... Punniken, altijd leuk...?

From: Gaby / 15:28:49 Thu 2 Nov 2006

kantklossen...

From: Pieter-Jan / 15:15:38 Thu 2 Nov 2006

Ik verveel me de $&%^$&%^$ !! Ik moet hier alleen in Den Haag bzitten omdat er 6 mensen rondlopen voor verwarmingen en beamers en behang.Ik kan nergens rustig zitten en heb geen kloot te doen. Ik mag pas om 6 u weer naar Amsterdam. Ideen zijn welkom.

From: Tobias / 09:32:15 Thu 2 Nov 2006




From: Joeri / 02:11:03 Thu 2 Nov 2006

Hoi Kees,

Nee hoor, hoeft geen rare boel te zijn. Het gebeurt vaker dat mensen progressief denken over zaken waar ze zelf mee te maken hebben, en conservatief over zaken waar ze verder niets mee te maken willen hebben.

Wil je daar iets aan doen, moet je gewoon wat meer inspanning doen om je in anderen te verplaatsen. En afhankelijk van dat antwoord stem je dan conservatief (ik moet zelf ook niet zeuren) of progressief (ze hebben eigenlijk wel een punt).

From: Kees / 00:33:29 Thu 2 Nov 2006

Tussen 'stemmen,' en 'de kieswijzer' moet natuurlijk 'volgens' staan...

From: Kees / 00:31:49 Thu 2 Nov 2006

Hmm... volgens de stemwijzer en het kieskompas moet ik SGP gaan stemmen, de kieswijzer (alleen voor studenten) moet ik toch maar voor D66 gaan. Rare boel... Nou ja, Mark Rutte werd ook eens geadviseerd om D66 te stemmen...

From: Gaby / 23:55:10 Wed 1 Nov 2006



ik ben er wel bij ja :)

From: Bart N. / 23:49:30 Wed 1 Nov 2006

Zie .

From: Bart N. / 23:49:05 Wed 1 Nov 2006

Zijn er nog mensen van plan om naar Hark te gaan vrijdag a.s.? Behoort wat mij betreft tot de mogelijkheden.

From: Bart N. / 23:09:08 Wed 1 Nov 2006

Yay! Gefeliciteerd Henk! En Mona natuurlijk, maar ik neem aan dat ze momenteel het prikbord wat verminderd zal lezen.

From: Annelies E. / 22:07:24 Wed 1 Nov 2006

Wow!

From: Arjan / 21:02:32 Wed 1 Nov 2006

Nou dan zal ik het blijde nieuws hier maar even prikken:

Vanochtend, 4:10, op 1 nov 2006 is Julia geboren. Alles is - alhoewel langzaam - goed gegaan. Ps het fabriekje werkt goed! :-)

Kortom, onze Henk is pappa geworden!

From: Arjan / 20:50:36 Wed 1 Nov 2006

From: Arjan / 20:14:51 Wed 1 Nov 2006

Was dit mijn vriend Bob?

http://www.filmfocus.nl/filmliefde/item.php?id=75&mlq_id=2
Hierbij het grote zelfinterview van Bobby Blokland.

From: bob / 19:29:08 Wed 1 Nov 2006

www.filmliefde.nl

From: Aman / 18:31:25 Wed 1 Nov 2006

Het is meer de teleurstelling dat ze het niet tegelijkertijd kunnen.

From: Tobias / 18:23:31 Wed 1 Nov 2006

Kunnen jullie ook niet wachten tot de nieuwe iPod-generatie uit komt?


"Apple Computer announced today that it has developed computer chips that can store and play music inside women's breasts. This is considered to be a major breakthrough, because women are always complaining about men staring at their breasts and not listening to them. "

From: Bart N. / 18:05:43 Wed 1 Nov 2006

From: Henri / 16:44:11 Wed 1 Nov 2006

What are your weapons of mice destruction?

From: Gerard / 16:27:32 Wed 1 Nov 2006

even verslag doen van de War on Mice die momenteel gaande is op de Neherkade en daarbij even de eerste War on Mice die ik samen met Laurens heb gevoerd aanhalen. Daarover heb ik destijds vast wel geprikt.

From: Gerard / 16:17:51 Wed 1 Nov 2006

Je kan binnen een maand natuurlijk control effen, maar probleem is vooral dat bepaalde woorden uberhaupt niet gevonden worden

From: Bart N. / 15:23:57 Wed 1 Nov 2006

: daar ga ik deels wel in mee, hij werkt inderdaad niet erg goed. Zal nog eens kijken of ik zelf iets in elkaar kan knutselen. Probleem is dat standaard zoekmachines je enkel naar een pagina verwijzen, maar bij ons prikbord heb je dan nog steeds een hele maand om door te spitten. Ik kan een systeem in elkaar draaien dat je naar een bericht verwijst zoals het priklink gebeuren, maar dat werkt dus alleen vanaf het punt waar priklinken is ingevoerd. Da's ergens halverwege 2004 als ik het goed zie.

From: Rogier@work / 14:28:39 Wed 1 Nov 2006

@Smeertje

Bedoel je dit soms?


Van: Arjan van Aalst - profiel weergeven
Datum: di 5 okt 1999 00:00
E-mailadres: Arjan van Aalst <ajlvaa...@wxs.nl>
Discussiegroepen: nl.media.tv
Nog niet beoordeeldBeoordeling:
opties weergeven
Beantwoorden | Auteur beantwoorden | Doorsturen | Afdrukken | Afzonderlijk bericht | Origineel weergeven | Misbruik melden | Berichten van deze auteur zoeken


Ben Vrolik wrote:

> Beste Arjan,


> On Mon, 04 Oct 1999 18:20:18 +0200, Arjan van Aalst <ajlvaa...@wxs.nl>
> wrote:


> >Uiteraard is Ben Vrolik fake. Hij lacht ons allemaal uit, man. De
> >antwoorden die hij geeft zijn gewoon humor, alleen het toontje al en


geachte heer Vrolik,


> >Vertel eens, kunnen wij als kijkers ook Daphne Deckers nomineren
> >i.p.v. Mona?

> Nee dat kan niet, U kunt haar wel een voedselpakket sturen.


> Met vriendelijke groeten,
> Ben Vrolik


Ik beloof plechtig een voedselpakket te mailen als u mij ook zo'n een
Big brother t-shirt mailt.

Arjan

From: Joeri / 14:14:44 Wed 1 Nov 2006

Hmm, is ieder ander de discussie tusse PJ en Tobias wel duidelijk?

From: Tobias / 13:08:59 Wed 1 Nov 2006

From: AvA@work / 12:26:00 Wed 1 Nov 2006

Wat zocht je dan?

From: Gerard / 10:08:13 Wed 1 Nov 2006

-

From: Gerard / 10:07:56 Wed 1 Nov 2006

Hé, dat zoeken met Google in de prikbord geschiede nis werkt helemaal niet!!


Omhoog | Laatste berichten Andere geschiedenis